Wyprawy klubowe

Dzień siódmy

Przejazd przez Gorisium pod Budapeszt Rankiem zjedliśmy śniadanie, spakowaliśmy rzeczy i opuściliśmy sympatyczny Pecz. Mało ruchliwą drogą, dość szybko jechaliśmy na północny wschód. Początkowo było trochę pagórków, potem już tylko… więcej

Dzień dziewiąty

Powrót do domów W piękny, słoneczny poranek, po śniadaniu, pojechaliśmy krętymi drogami wśród gór na północ. Piękne zakręty, niezła nawierzchnia, widoki. To jest to, czego bardzo brakuje na Węgrzech. Dojechaliśmy… więcej

Węgry 2008 - Dzień ósmy

Budapeszt, przejazd na Słowację Po nocnej zlewie (mała mżawka) nastał pogodny ranek. Jezioro szumiało, ptaszki ćwierkały. Wyszliśmy z namiotów i jak zwykle spożyliśmy śniadanie i kawę. Po podsuszeniu namiotów spakowaliśmy… więcej

Dzień szósty

Mohacz, Vilany, okolice Peczu Rankiem, po śniadaniu, wyruszyliśmy na południe. Pierwszym celem miało być miasto Mohacz. Miasto tak bardzo ucierpiało w czasie kolejnych wojen z pohańcem, że zostało w nim… więcej

Węgry 2008 - Dzień piąty

Dolina Kriszny i Pecz Wczesnym rankiem na kempingu zaczął się ruch – śniadanko, kawa, pakowanie, kawa. W końcu pojechaliśmy. Początkowo szło nam dobrze, ale na skutek nieporozumienia z GPS zwiedziliśmy… więcej

Dzień czwarty

Heviz i okolice Balatonu Z rana, po śniadaniu, wyruszyliśmy w kierunku kąpieliska Heviz. Jest to unikatowe w skali świata jezioro zasilane gorącą wodą termalną o właściwościach leczniczych. Jezioro jest dość… więcej

Dzień trzeci

Przejazd przez Nagukutas do Heviz Wczesnym rankiem, w piękny słoneczny dzień, zdani na pastwę GPS, ruszyliśmy wąskimi, krętymi drogami w kierunku Koszeg. Jest to niewielkie miasteczko położone wśród gór o… więcej

Węgry 2008 - Dzień drugi

Kręcenie się po okolicy Sopron Nowy dzień zaczęliśmy od tradycyjnego zestawu – kawa, śniadanie, kawa. Następnie ruszyliśmy na zwiedzanie bardzo ciekawego miasta Sopron. Zobaczyliśmy rynek z urokliwą winiarnią (gdzie odbyła… więcej

Dzień pierwszy

Przejazd przez Słowację do Balf Wczesnym sobotnim rankiem do Orzesza zajechali Zygmunt i Gutki. Spakowaliśmy resztę bagażu i nieco objuczeni ruszyliśmy na południe. W Cieszynie pożegnanie z Polską, czyli wymiana… więcej