Wyprawy klubowe

Dzień 9

Do domów Niedzielny poranek był pochmurny i rześki. Na termometrach było 13 stopni. Zjedliśmy śniadanie i spakowaliśmy maszyny. Pojechaliśmy do centrum Egeru pokazać Rychowi jego najciekawsze miejsca. Widzieliśmy minaret, rynek,… więcej

Dzień 8

Do Egeru W piękny słoneczny poranek rozsiedliśmy się na trawce przed domkami i zjedliśmy przedostatnie wspólne śniadanie. Tradycyjnie popakowaliśmy maszyny i ruszyliśmy na zachód w stronę niedalekiej już granicy Węgier.… więcej

Dzień 7

Poranek w Sigiszoarze zaczął się tradycyjnie od śniadania. Po spożyciu tego jakże ważnego posiłku spakowaliśmy sprzęty i ruszyli w nieznane. Mój GPS nieodwracalnie umarł tego dnia. Jedziemy więc za… więcej

Dzień 6

Do Sighiszoary Wstaliśmy tradycyjnie wcześnie rano i rozejrzeliśmy się po okolicy. Na niebie było dość sporo chmurek, ale nie padało. Na ziemi, wokół pensjonatu biegało kilka małych, ale raczej zadbanych… więcej

Dzień 5

Do Braszow Tym razem dzień zaczęliśmy nietypowo. Oglądaliśmy nasze oblicza i szyje, czy nocleg w pobliżu siedziby legendarnego Drakuli nie spowodował jakiś niepożądanych skutków. Szyje mieliśmy całe, ale nie wiem… więcej

Dzień 4

Do Drakuli Po nieco deszczowej nocy nastał piękny poranek. Zjedliśmy dobre śniadanko i ruszyliśmy z powrotem do Polovragi, tym razem z zamiarem zwiedzenia klasztoru. Pooglądaliśmy obie cerkwie, ładne zabudowania, śliczne… więcej

Dzień 3

Do Transylwanii Rankiem wstaliśmy i rozejrzeliśmy się po świecie. Było bardzo ładnie. Słoneczko świeciło, ptaszki śpiewały. Zjedliśmy więc śniadanko, spakowaliśmy maszyny, odwaliliśmy misia z naszym Austriakiem i ruszyliśmy do centrum… więcej

Dzień 2

Do Rumunii   Wczesnym rankiem wstaliśmy, umyliśmy się i spożyliśmy śniadanie. Po odpaleniu rychowej elektrowni w Wielkim Mederze już chyba nikt nie spał. Grzecznie oddaliśmy klucze do chaty i pomknęliśmy… więcej

Dzień 1

Dojazd do Wielkiego Mederu     Nadszedł długo oczekiwany dzień wyjazdu do Rumunii. W piękny sobotni poranek pod nasz dom zajechały Gutki i po chwili już razem mknęliśmy na południe.… więcej