Wyprawy klubowe

9 - dzień dziewiąty

Przejazd z Lechowic do domu Wstaliśmy wcześnie, szybko spakowaliśmy się, a że jedzenia nie mieliśmy, ruszyliśmy w drogę. Przed Brnem była miła knajpka przydrożna, więc wpadliśmy na śniadanko. Pokrzepieni cieleśnie… więcej

8 - dzień ósmy

Przejazd do Oberammergau. Oglądanie domów. Przejazd do Lechowic Ranek zaczął się optymistycznie – niebieskie niebo, słoneczko, choć chłodno. Schodzimy na śniadanie, dobre jakieś było, niemieckie. Pojedli, popili i spakowali się.… więcej

7 - dzień siódmy

Przejazd przez Fern Pass do Bawarii. Zwiedzanie zamku Neuschwienstein. Nocleg pod GaPa Poranek był rześki. Wstaliśmy, tradycyjnie ząbki i buźka i robimy śniadanko. Potem pakowanie i odpalanie maszyn. Moja i… więcej

6 - dzień szósty

Przejazd z Merano na Passo Stelvio, Bormio, Livigno, Przełęcz Bernina do St. Moritz Obudziliśmy się rankiem – ciepło. Leniwe ugotowaliśmy picie, pokroiliśmy chlebek i obłożyli świeżo kupionym szpekiem. Zjedliśmy, spakowaliśmy… więcej

5 - dzień piąty

Przejazd przez Pennes, Giovo, Timmelsjoch do Merano Wstaliśmy wcześnie rano, odwiedziliśmy naszą ulubioną dziurę w ziemi, zjedliśmy śniadanko i podpakowaliśmy motory. Do Bolzano było już bardzo blisko, więc po chwili… więcej

4 - dzień czwarty

Przejazd pod Cinque Torri, Passo Falzarego, Passo Pardoi, Passo Sella. Nocleg pod Castelrotto Rankiem obudził nas szum potoku. Piękna pogoda. Jemy, pakujemy się i powoli ruszamy przed siebie. Pierwsza wpadka… więcej

3 - dzień trzeci

Przejazd z Faaker do Włoch, wjazd pod Tre Cime, nocleg w Cortinie di Ampezzo Wczesnym rankiem zbudziły nas ptaszki ćwierkające wśród sosen. Pogoda ładna, nad jeziorem unosiły się malownicze mgiełki.… więcej

2 - dzień drugi

Przejazd z Mikulova nad Faaker See W nocy dobrze się wyspaliśmy i rano wstaliśmy wypoczęci i dobrych nastrojach. Śniadanie było późno, o 7: 30, więc podpakowaliśmy się wcześniej, zjedliśmy i… więcej

1 - dzień pierwszy

Jedziemy do Mikulova Wspaniałe i ambitne plany dojazdu do Graz poległy w konfrontacji z zapowiadanym przez służby meteo frontem i obfitymi opadami. Tak więc, zgodnie z planowaniem dynamicznym Ślimaka, skróciliśmy… więcej