Wyprawy klubowe

Relacje z wypraw

Zakończenie sezonu

W piękny piątkowy listopadowy wieczór do Łapsz Niżnych zaczęły zjeżdżać kolejne auta i ich pasażerowie meldowali się w przeuroczym pensjonacie Nowak. Radości nie było końca. Z uwagi na stosunkowo wolne… więcej

Faakersee

Wtorek Zaczęło się trochę pechowo. Dzień przed wyjazdem, usiłując przy pomocy jednej ręki postawić Yamaszkę do pionu, wyrwałem z korzeniami manetkę (i to tę ważniejszą). Sprawy nie wyglądały… więcej

Koszarawa

Wiedeń i Morawy dzień 4

Nastał pogodny poranek, ale w nastroje wkradł się element schyłkowości. To tego jeszcze prognozy na ten dzień były zdecydowanie niekorzystne - miało zdrowo lać. Zjedliśmy śniadanko, a tu nic się… więcej

Wiedeń i Morawy dzień 3

Nastał piękny, słoneczny, niedzielny poranek. Szybko pochłonęliśmy pyszne śniadanko i po wrzuceniu do sakw najpotrzebniejszych rzeczy ruszyliśmy na południe. Tradycyjnie najpierw tankowanie, potem zaraz za granicą postój na zakup winietek… więcej

Wiedeń i Morawy dzien 2

Obudziliśmy się o dziwo łatwo i o czasie. Przed śniadankiem wyszliśmy na plac pogadać z trójką sympatycznych lubliniaków, którzy jechali na Gross Glocknera. Zjedliśmy śniadanko i powoli zbieraliśmy się do… więcej

Wiedeń i Morawy dzień 1

W piątkowe popołudnie na orzeskim „Crabie” zapanował niecodzienny ruch. Na parkingu pod sosenkami pojawiały się kolejne motory. Po uzbieraniu ich w liczbie pięciu, odjechaliśmy ze sporym hukiem na południe. Przemknęliśmy… więcej

Gutki a Vrutki

Pewnej letniej soboty Gutki postanowiły pokazać swojej szeroko pojętej rodzinie uroki życia w siodle. W tym celu zgromadziły w jednym miejscu i o jednym czasie swoją szeroko pojętą rodzinę oraz… więcej

Miki z zapałkami, czyli rybka w Potoku

Mrągowo

Autorzy tekstu: Greg i Schizm - więc wyszło smiesznie :) Wszystkie drogi prowadzą do Mrągowa... W dniu 29.07.22011 rzeczywiście tak było. Z różnych stron Polski zaczęli zjeżdżać ludzie z SRC… więcej